úterý 15. října 2019

JmL Březina

Po sedmi letech částečný návrat na místo činu (MČR štafet a družstev 2012), to byl oblastní žebříček Jihomoravské ligy. A taky můj poslední závod v třetí desetiletce :) Zaběhl jsem pěkné třetí místo se ztrátou 1:14, což na middle u mě vůbec není špatné. Závod to byl hodně rychlý (průměr 5:59 na km vzdušnou čarou). Většinu ztráty jsem nabral hned na prvních třech kontrolách, spíše na opatrnosti a pomalejším běhu než na chybách. Celkově rozhodně spokojenost!

Trať H21C s mými postupy

Tím je asi moje letošní závodní sezóna uzavřena a přichází pauza. Věřím, že se mi do konce roku zároveň podaří uzavřít náročnější pracovní období a od toho nového se zase vrhnu do tréninku. Letošní sezóna ukázala, že hlavní je být zdravotně v pořádku a udržet pravidelnost.

Žádné komentáře: