pátek 5. dubna 2019

JmL Radostice

Březnovou sérii vydatných orienťáckých víkendů jsem zakončil závodem jihomoravské ligy v Radosticích. Mapa zveřejněná na stránkách závodu sice neslibovala nic jiného než běh v kopcích, ale nakonec to bylo i díky pěknému jarnímu počasí příjemné proběhnutí. A pár záludnějších postupů se taky našlo.


Fyzicky mi to sice moc netáhlo (asi nevyspání z posledních týdnů, kdy je toho ve škole nad hlavu), ale mapově jsem šel celkem čistě. Do tempa mě pak dostalo, když se kolem mě přehnal Marek Prášil. Nakonec z toho bylo velmi pěkné desáté místo se čtyřmi minutami ztráty na vítězného Chrobáka. A taky celkem dost rankových bodů, díky kterým jsem se po nějaké době zase dostal pod 200. místo v žebříčku (škoda, že na krátkou je letos těžší se dostat).

Žádné komentáře: