neděle 16. září 2018

NK middle '18

Ani v Holandsku to úplně bez orienťáku neplánuju. Uvidím, kolik závodů si tu stihnu oběhnout, ale jeden zářez už mám z dnešního mistrovství Nizozemska na krátké trati. Terén nakonec celkem překvapil, bylo to něco mezi Šaštínem a Veskou. Místy to bylo i mapově těžší (kontroly 7, 8, 9, 14), protože byl les celkem uzavřený a vrstevnice s ekvidistancí 2,5 m bylo potřeba si hlídat. Mapa ale seděla, takže se to dalo.

Trať H21 - bez skeneru v horší kvalitě, ale nějakou představu z toho člověk může získat

Trať byla ze začátku spíš po cestách, čemuž jsem se ze začátku snažil spíše vyhýbat, ale lesem to bylo často kvůli trávě a ostružinám prostě výrazně pomalejší. Navíc na mě padla trochu únava ze 70minutového rozcvičování, když jsem úplně nepochopil místní systém startu nemistrovských závodníků.

V lese jsem se potkal se všemi třemi Skandinávci, kteří mě nakonec porazili. Tempo měli trochu vyšší, ale protože občas vysekli nějakou chybu, vítěz mi dal jen necelé čtyři minuty. Prvnímu Holanďanovi jsem dal tuším něco okolo čtvrt hodiny :)

Takto vypadala většina lesa v jeho čistějších pasážích

Písečné duny jsme potkali až v samotném závěru...

... a bylo to dobře, protože v písku se fakt běhá špatně (a dvojnásob, když nemám naběháno)

Velikostí byly závody tak na úrovni menší hradubické ligy, ale vše klapalo a bylo to fajn

Žádné komentáře: