sobota 15. září 2018

Cena východních Čech '18

Už telegraficky z Holandska k Ceně východních Čech, která proběhla před dvěma týdny. Vypravit se na ni bylo trochu rozhodnutí na poslední chvíli, ale jsem za to rád, protože letos už asi v ČR žádné závody neodběhnu (odjel jsem na čtvrt roku do zahraničí) a přestože si nějaký ten orienťák odběhnu i tady v Holandsku, bude to spíš pro srandu než kvůli opravdovému zazávodění.

 První etapa H21A s mými postupy

CVČ letos probíhala v Radvanicích, byť ne na populární Závoře. To mi nakonec ani nevadilo, i okolní terény nabídly zajímavé proběhnutí a hned terén první etapy byl díky snížené viditelnosti snad ještě záludnější než Závora.

Druhá etapa H21A s mými postupy

Moje výkony měly víceméně stoupající tendenci. Nebyl to žádný zázrak, nemám naběháno a chybí i tréninky na mapě, ale celkově jsem spokojený. První mapově těžkou etapu jsem celkem ustál (až na jednu kontrolu, kde mě zmátl význačný strom, který nebyl v mapě, a který měl být mým hlavním orientačním bodem na cestě ke kontrole), druhou etapu jsem zvládl uběhnout (z toho jsem měl celkem strach), no a v poslední si celkem slušně zazávodil v kontaktu, byť tam už síly docházely.

Třetí etapa H21A s mými postupy

Žádné komentáře: