pondělí 14. května 2018

TSM Švédsko '18

Dlouhých pět let trvalo, než jsem se zase s orienťákem podíval na sever. Už od závěru loňského roku jsme s Bárou plánovali, že bychom se letos konečně mohli přidat k soustředění TSM a potrénovat ve Švédsku. A nezastavily nás ani bolístky a zranění letošní zimy, které nám oběma bránily v nějakém rozumném tréninku.

Hned na začátek jsme si dali trénink v dunách u Kristianstadu (pro sebe jsem si objednal na rozjezd mapu bez cest - no chytnul jsem se až na devátou kontrolu :) )

Program byl celkem nabitý - cestou z Hradce jsme si ještě před příjezdem do klubovny Snättringe (v Huddinge u Stockholmu) dali trénink v terénech, kde už jsem trénoval na jednom ze svých prvních soustředění ve Švédsku před nějakými třinácti lety. A pak jsme několik dní poctivě dvoufázově trénovali (s minimem tréninku to bylo pro mě dost drsné).

Krom mapy v okolí klubovny jsme třeba dvakrát vyrazili i na mapu Paradiset u klubovny SoIK Hellas, kde jsem kdysi taky něco odtrénoval.

Trocha orienťáckého ráje 


Jeden z middlových okruhů na slavné mapě Paradiset

 Trocha orienťáckého ráje 

 Nejkratší varianta dlouhých postupů

Mezi tréninkem a čím dál potřebnějším odpočinkem jsme se myslím po večer i celkem kulturně vyžili. Bylo fajn zase pravidelněji chodit do sauny, což v Brně zrovna nedělám. Stejně tak i jen tak na pohodu vyrazit na krátký výlet.

 V lese při nočním

Nakonec došlo i na Tiomilu. Pokud dobře počítám, tak už moji pátou (když počítám jednu dorosteneckou). Tým jsme složili zhruba patnáct minut před deadlinem a nakonec se o nás přetahovalo hned několik klubů (doslova o pár minut nevyšel můj comeback do Pyrintä). Přestože už od začátku bylo jasné, že závod nedoběhneme se všemi kontrolami, jsem si užil svůj sedmý úsek. Ale o tom až v samostatném článku jen co oskenuji mapu.

Trocha teoretické přípravy 

Start Tiomily 2018

Více fotek v albu Švédsko 2018. Díky moc za možnost se zúčastnit, parádně jsem si to užil :)

Žádné komentáře: