pondělí 21. května 2018

Liga Vysočiny: Rudíkov

Abych ještě dohnal blogerské resty, tak krátce k předminulému týdnu, kdy jsme si cestou do Pardubic střihli s Bárou Ligu Vysočiny v Rudíkově. Byl to první závod v ČR v letošním roce a přestože se mi na Velikonočku a ve Švédsku pěkně běhalo, měl jsem trochu obavy, jak si to sedne v mnohem rychlejších českých terénech.

Mapa H21C s mými postupy

Nakonec to po běžecké stránce nebyla moc sláva. Velkou měrou se na tom asi podepsalo nevyspání přes týden, protože ve škole doháním, co jsem nestihl při psaní dizertace. V tomto ohledu budu ještě jeden nebo dva týdny potřebovat, aby to bylo zase v normálu. I mapově to nebylo úplně ono, sice jsem žádné velké chyby nevystřihl, ale i tak jsem pár kliček udělal. Celkově to ale byl příjemný oblasťák, jen té trávy a kopřiv by mohlo být v našich lesech o něco méně.

Snad se brzy dostanu i k uplynulému víkendu, abych nebyl pořád týden pozadu :)

Žádné komentáře: