pátek 20. října 2017

MČR štafet a klubů '17

Snad poprvé jsem si vrcholný mistrovský víkend užil vyloženě bez (byť někdy příjemného) závodního stresu. Jak v sobotu, tak v neděli mě čekalo naše dospělé béčko, což ale neznamenalo, že bych se nesnažil :) Tentokrát se běželo na jihozápadním okraji Jeseníků v podmáčeném horském lese, ale nakonec to nebylo tak nepříjemné :)

Sobota byla z pohledu mého výkonu jednoznačně horší. Drobné chyby v první polovině trati, kdy jsem se zároveň rozbíhal i fyzicky. Na podzim jsem toho moc neodzávodil a v lese se to skutečně projevilo. Ale zas tak hrozné to nebylo, takže jsem ostudu myslím neudělal.

 Sobotní trať štafet H21 (3. úsek) s mými postupy

V neděli mě opět po roce čekal finiš. Motivaci celého týmu znovu táhla sázka s áčkem o časovém odstupu. Opět se poštěstilo a tým se mnou v sestavě vyhrál naši malou oddílovou soutěž. Snad jsem tomu přispěl i velmi slušným výkonem na posledním výkonu. Tedy slušným v kontextu posledních měsíců - bez zásadních chyb, plynule a přes zcela samostatný výkon i relativně rychle.

Nedělní trať družstev HD21 (7. úsek) s mými postupy

Štafety a družstva jsem si pořádně užil a když už jsem za těch deset dní zapomněl na zimu a déšť, které mě zejména v neděli při čekání na start moc netěšily, byl to opravdu fajn víkend.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Luxus nedělní postup na devítku! lyžník