pondělí 26. června 2017

ŽBČ Litošice

Natěšen sobotní kvalifikací krátké trati jsem se těšil na další rovinatější závod (že jich letos skutečně moc nebylo) a to ve skoro domácích Železných horách u Litošic. Ještě ve středu předtím jsem si stihl po nějaké době dát i mapový trénink hradeckého TSM, což bylo fajn rozptýlení z mé jinak spíše běžecké přípravy.

Středeční mapový trénink

Ze sobotní klasiky jsem měl kvůli její délce trochu respekt, ale nakonec jsem ji zvládl po běžecké stránce celkem v pohodě a ve slušném tempu. Mapově jsem udělal několik chyb, ale zvládl jsem je ustát a udržet v rozumných mezích, takže jsem byl s výkonem i výsledkem spokojený.

Sobotní trať H21A s mými postupy

Na sobotním doběhu

Neděle byla trochu utahanější, ale snažil jsem se tlačit na pilu a opět slušně běžel. Bohužel v závěru už jsem se zase snažil předběhnout nohy a zbytečně chyboval. Výsledkově to byl nakonec stejný závod jako v sobotu, ale výkon byl kvůli závěru jasně horší.

Nedělní trať H21A s mými postupy

Na nedělním doběhu

Celkově fajn závody a nebýt toho, že mě ve čtvrtek (během cesty ve vlaku a hlavně během konzultací ve škole) taky dohnala litošická minerálka, kvůli které jsem lehl s docela vysokými horečkami, tak bych měl na ně jen dobré vzpomínky.

Žádné komentáře: