pondělí 26. června 2017

MČR krátká '17

Se zpožděním k mistrovství na krátké, které se tentokrát běželo u Lipnice nad Sázavou, a byly to opravdu pěkné závody. Celkově mohu být s víkendem spokojený, byť jsem se držel trendu letošní sezóny a první závod se povedl, druhý naopak vůbec.

Nakonec ale jasně převládly dojmy ze sobotního výkonu, kterým jsem konečně prolomil prokletí kvalifikací na krátké trati a podal rozumný (byť ne bezchybný) výkon. Musel jsem zabrousit hodně do archivu blogu, abych zjistil, že se mi v dospělých přeci jen jednou na krátké podařilo dostat do B-finále, tak jako letos. Tentokrát z toho mám rozhodně radost a beru to jako úspěch po tom, co mě na začátku roku opět zarazil boj se štítnou žlázou. Na druhou stranu musím uznat, že tentokrát mi prostě sedl terén, v mírně kopcovatých lesích mi to jednoduše běhá :)

Sobotní trať kvalifikace H21 s mými postupy 

Oproti tomu se neděle nepovedla. Hned na začátku jsem nemohl najít kontrolu (míjel jsem ji opakovaně o kousek), a postupně jsem začal na trati tuhnout a vyrábět další a další zbytečné chyby. Stejně jako jindy, když si v hlavě rozebírám letošní chyby, mě to vede k závěru, že pramení z toho, že se snažím dohánět horší fyzičku a zbytečně riskuju. Z toho je potřeba se do budoucna ponaučit.

Nedělní trať finále H21B s mými postupy

Žádné komentáře: