úterý 2. května 2017

Velikonoce '17

Opět telegraficky a se zpožděním k velikonočnímu soustředění našeho oddílu, se kterým jsme se vrátili do terénů v okolí Jablonce. Za posledních šest soustředění už to bylo potřetí, takže jsem byl celkem rád, že jsem alespoň první návštěvu minul a byl tou dobou ve Finsku - protože zrovna jablonecké terény nejsou můj šálek kávy :)

Prvním tréninkem byly stínované okruhy (úseky)

 Sudá-lichá z odpoledne prvního dne - bohužel jen s částí mých postupů, nějak mi zlobila GPS

Soustředění se každopádně povedlo. Počasí se naštěstí rapidně zhoršilo až v pondělí, kdy už to tolik nevadilo. Tréninky byly fajn, byť z mojí strany ne úplně zázračné. Povedla se mi sudá-lichá, druhá polovina kombotechu a hlavně závěrečný hon na zajíce. Zbytek byl celkem slabota - jednak byl znát, že mě nová dávka léků na štítnou přibrzdila (a to i v tréninku, takže nebylo tolik z čeho brát), a jednak to mapově nebylo vůbec zázračné. Prostě typický výkon v jabloneckých terénech :)
Na middle GPS raději vypadla úplně - to byla z mé strany fyzicky i mapově tragédie - vůbec jsem se po hodině a půl startování nedokázal zkoncentrovat. Tak aspoň z pár postupů mám dobrý pocit.

 Pohled z Ještědu, kam jsme vyrazili na moto-výlet (palačinky,...)

Nedělní kombotech už celkem ušel - v úvodní pasáži a kamenech bez vrstevnic jsem dost bojoval, pak už pěkné

A v pondělí nám na hon na zajíce i trochu nasněžilo 


Hon na zajíce - povedený trénink - kontroly tentokrát celkem vyskakovaly před očima a až na zbytečnou kličku do cíle to bylo v podstatě bez chyb a celkem konkurenceschopné - a to jsem před začátkem tréninku váhal, zda po roznosu vůbec poběžím. Takto bych přišel o nejlepší trénink, který mi notně zvedl tréninkovou náladu :)

Celkově ale další super soustředění, které jsme si myslím s Bárou oba užili i po společenské stránce :) 

Teď už po orienťácké stránce zbývá trochu rozumně na jaře trénovat, oběhat pár závodů, užít si léto a snad už ve zdraví potrénovat na podzim. Základ v nohou pořád je, takže hlavně to zdraví...

Žádné komentáře: