úterý 16. května 2017

MČR sprint a sprintové štafety '17

Krátce k předminulému víkendu a mistrovstvím ve sprintových štafetách a na sprintu, poprvé v čistě sprintovém formátu a v Brně. A byl to rozhodně víkend, na který se mi nebude vzpomínat moc dobře. Na druhou stranu musím říct, že závody byly moc pěkné a přes některé problémy, které je provázely před víkendem samotným, byly moc pěkné.

Vše začalo sobotními štafetami, kde jsem nakonec běžel v našem áčku. Běžecky to byl můj současný standard, nejrychlejším jsem bohužel nestačil - ale i tak by to bylo fajn, nebýt toho, že jsem se stejně jako spousta dalších lidí nachytal na 14. kontrolu. Kontrolu skoro na spojnici a s číslem v nepřehledné pevnosti - rozhodně moje vlastní chyba a jsem rád, že jsem se narozdíl od jiných dokázal z patnáctky vrátit zpátky. Ale i tak pro náš tým stopka. Prostě se nepovedlo :/


V neděli se poprvé běžela kvalifikace na MČR sprint, na což jsem se docela těšil. Ani ne kvůli ambicím - ty v současné době nemám - ale protože jsem se na podobný formát spoustu let těšil (zvlášť v dobách, kdy jsem běhal na prahu druhé desítky sprinty v elitě, ale neměl rank na MČR). Tentokrát to bylo mapově poměrně čisté, na začátku jsem se zbytečně snažil vymýšlet lepší postupy, ale jinak byl nepostup hlavně o běhu. Ale zas tak daleko to nebylo s ohledem na to, kolik jsem v poslední době naběhal.


Mapy tentokrát bez postupů, běžel jsem bez hodinek. Jak už jsem psal v úvodu, víkend to nebyl moc úspěšný. Ale je potřeba to hodit za hlavu, snad se ten aktuální s lesními štafetami zadaří víc. Ačkoli převýšení budí velký respekt (400 a 450 metrů jsem na štafetách ještě nepotkal).

Žádné komentáře: