pátek 5. května 2017

JmL Ivančice

O uplynulém víkendu jsem odběhl další letošní závod. Tentokrát krátká trať jihomoravské ligy u Ivančic v terénech loňských štafet, na které jsem kvůli zranění achilovky nemám úplně nejlepší vzpomínky. Tentokrát jsem se do závodu vrhl ještě nerozběhaný po trhání osmičky, takže taky ne v úplně optimální náladě.

Začátek byl hodně tuhý a až na rovinaté pasáže, kde to dost odsýpalo, to bylo trochu utrpení. Cestou na třináctku jsem se ale konečně oklepal (do té doby jsem nabral čtyři z výsledných pěti minut ztráty) a závěrečnou pasáž už odběhl v normálním závodním tempu. Jen škoda chyby na předsběrku, to byl jediný zásek na jinak mapově čistém závodě.


Zítra už mě čekají mistrovské sprintové štafety. Od minulého týdne už jsem celkem rozběhaný, takže se těším, co z toho bude. Navíc štítná se zase posunula lepším směrem, což mi dává další motivaci směrem k podzimu :)

Žádné komentáře: