středa 25. ledna 2017

Lednový trénink

Lednový trénink beru hodně na pohodu a hlavně pestře. Zdraví je malinko na hraně, takže to nechci přehánět nějakým velkým běháním - ale aspoň jsem se po dlouhé době dostal zase na florbal (už mi to teda moc nejde).

V půlce ledna jsem také absolvoval svůj už třetí závod Pardubického zimního poháru - a potřetí v Sezemicích, to není náhoda :) Trať byla v podstatě standardní, bylo to hlavně o běhu. Ale ve sněhu to stálo za to a bylo to slušné proběhnutí. Díky za něj.

Trať sprintu PZP v Sezemicích 

A aby těch návratů nebylo málo, po hodně dlouhé době jsem se dostal i na běžky. S Bárou jsme vyrazili do Bílých Karpat, asi jediného místa v okresu Hodonín, kde jsou upravené tratě na skate, a to hodně kvalitně. Po pár kilometrech jsem si celkem i vzpomněl na správnou techniku, ale i tak jsem toho měl na konci celkem dost.

V Bílých Karpatech jsme se podívali i na slovenskou stranu

Žádné komentáře: