čtvrtek 27. října 2016

Rodinné štafety '16

Podzimní sezóna už pomalu končí a jedním z tradičních závodů, které ji uzavírají, jsou Rodinné štafety. I letos jsme tak složili náš rodinný tým a vyrazili vylepšit loňské 25. místo. Nutno říct, že se nám zadařilo a konečná 12. příčka v hlavní kategorii LPU je víc než slušná, navíc když odstup na třetí v pořadí nebyl nijak propastných 11 minut. Navíc s tím, jak nám dorůstají další úseky, by to příští rok nemuselo být jen na další posun v pořadí, ale doufám i na druhou štafetu!

Trať 3. úseku s mými postupy (mapa vloženého sprintu viz níže)

Vložená sprintová trať v nejtěžší části mapy (kde jsem postupně za sebou nasbíral asi 10-členný vláček)

Mně se tentokrát běželo o poznání lépe než loni, kdy na mě přeci jen dopadla únava z prvního roku, který jsem po delší době zase kompletně odzávodil. Samozřejmě pomohl i rovinatý terén, ve kterém to přeci jen umím, takže výsledkem bylo pěkné 4. místo na úseku (v kategorii LPU), spojené i s bojem na cílové rovince.

Bylo to moc fajn a doufám, že na výkon navážu i v pátek, kdy se běží v obdobném terénu oblasťák ve Vracově. No a o týden později už skutečně sezónu uzavřu pořádáním na Kaňku, kde jsem stavitelem tratí. Ale o tom třeba až někdy jindy :)

Žádné komentáře: