neděle 2. října 2016

Oblasťáky u Bezdězu a trénink okolo

V posledních dvou týdnech jsem docela dost času strávil v Praze. Přestože Novodvorská rozhodně není v centru, celkem mě překvapilo, jak je tahle jihovýchodní část města klidná a rozhodně odlišná od mých představ o Praze :) Kousek do Kunratického lesa (který je skutečně les) i do několika dalších lesoparků, relativně pěkná zástavba,... No asi by to moje vysněné místo k životu nebylo, ale asi bych si na nějaký rok zvykl.

Momentka z doběhu krosu

Minulý týden jsem si ve středu střihl krátký (ale kopcovatý) kros přímo v Kunratickém lese - kde jsem si tuhle středu pro změnu dal krátký mapový trénink. O víkendu jsme ale vyrazili z Prahy na sever, do Doks na dvojici oblastních žebříčků ještědské oblasti.

 Middle H21L s mými postupy

Dopoledne byla krátká trať a já se těšil na příjemný závod. No, terén mě trochu zklamal, ale závodně to bylo celkem zajímavé. Pár chybek jsem udělal, většina byla z mé vlastní hlouposti, kdy jsem nepobral hustníky (že se přes ně nevyplatí běhat, zvlášť přes ty tmavě zelené - viz postup na 22., kde jsem měl největší ztrátu, nutno ale říct, že tam mě vytrestal spíš vydrolený tisk). Stavba myslím mohla být zajímavější, ale pár pěkných a náročných postupů se tam našlo. Výsledek nic extra, úplně mi to nesedlo.



Na odpolední sprint jsem nastoupil po asi dvou a půl hodinách, což pro mě není zrovna ideální doba regenerace. Zejména proto, že se stavitel rozhodl, že směrný čas sprintu je asi moc krátký, a tak i přes omezení dané velikostí obce Bezděz postavil pořádně dlouhou trať. Nutno však říct, že se zajímavými volbami - ačkoli zkrácení na směrný čas se tam dalo bez problémů najít.

Sprint H21A s mými postupy

Mezitím už se rychle blíží mistrovský štafetový a klubový víkend. V uplynulém týdnu jsem si ještě dal pár delších tréninků (mimochodem i testovací kopcovatý kominský sprintík - a v zatím nejlepším čase), ale teď už spíš odpočívám a nabírám energii na kopcovité závody, které mě tam čekají. Ve skalách mi to vždycky celkem běhalo (ale ne moc bavilo), tak snad se bude dařit i tentokrát.

Centrum ještědských oblasťáků bylo skutečně, co by kamenem dohodil od Bezdězu

Žádné komentáře: