úterý 11. října 2016

MČR štafet a klubů '16

Vrchol sezóny je za mnou - a mistrovství štafet a klubů opět stálo za to :) Moje výkony byly ve znamení letošního podzimu, v sobotu slabé a v neděli celkem povedené. V sobotu jsem se do závodu prostě nemohl dostat - běžel jsem hodně pasivně a v druhé polovině závodu začal i chybovat. Rozhodně jsem tak naší béčkové štafetě moc nepomohl.

 Sobotní trať štafet H21 s mými postupy

Po sobotním závodě mě celkem přepadaly chmury - trénink jakoby k ničemu nebyl, výkonnostně jsem se nedokázal porovnat s ostatními závodníky. Naštěstí neděle to srovnala. Ne, nebyl to žádný zázrak, ale konečně výkon odpovídající tomu, na co mám. Opět jsem běžel opatrně, protože jsem věděl, že přede mnou je 10 minut díra, ale za mnou potenciálně několik stíhačů. Tentokrát jsem se ale do závodu dostal a hned to bylo výrazně lepší :) Dokonce jsem v závěru dotáhl Šumperk a dostal naše béčko na finální 17. pozici, což je myslím super výsledek potvrzující rostoucí sílu našeho týmu.


Nedělní trať DH21 (7. úsek) s mými postupy - bohužel GPS se mi chytla až na pětku (pro ilustraci, na jedničku spodem, na dvojku rovně, na trojku až po světlině do pravého úhlu, zbytek rovně)

Neděle mě opět trochu namotivovala do dalšího tréninku. Letos mě v půlce roku zbrzdila bolavá achilovka, ale i tak už začínám mít zase tréninkový základ, na kterém by šlo stavět a třeba se zpátky podívat do elity.

Žádné komentáře: