úterý 2. srpna 2016

Červenec a trénink

Po Ceně střední Moravy přišla zasloužená dovolená v Chorvatsku - něco turistiky, něco koupání a hlavně hodně chození po národních parcích. Bylo to moc fajn, viděl jsem pár zajímavých míst, zažil nejsilnější vítr v životě a vůbec, dobrá volba.

Jedna ilustrativní z Chorvatska

Po návratu jsem se jednak ponořil do školních úkolů (příprava projektu dizertace) a jednak se začal trochu rozběhávat. Achilovka si trochu odpočinula a byť mě po ránu občas trochu pobolívá, mohl jsem najet zpátky na svůj letošní tréninkový režim.

Původně jsem myslel, že trénink radikálně překopám, ale nakonec asi zůstanu u toho, co se na jaře ukázalo jako úspěšné - krátké úseky po rovině na asfaltu + traverzy a mírná stoupání meziprahově v terénu + jeden další ostrý trénink podle toho, kde jsem zrovna na víkend (většinou ale terén). 

Postupně už se zase začínám rozběhávat a za nějaký ten týden se těším na závody na Českou Kanadu, to bude paráda :)

Žádné komentáře: