středa 29. června 2016

MČR krátká '16

Ačkoli jsem doufal, že letošní krátká bude vrcholem jarní sezóny, bylo tomu nakonec jinak. Bolavá achilovka mě nasměrovala spíš k výklusu než závodnímu tempu. Na druhou stranu jsem si i tak závody užil, protože hlavně nedělní terén byl skutečně luxusní.

Sobotní kvalifikaci jsem se ještě pokusil rozeběhnout rychleji, ale bohužel jsem hned od začátku dělal drobné chyby, a tak jsem už cestou na pátou kontrolu přešel do mnohem volnějšího tempa. Bohužel jsem s tím ještě víc vypadl z koncentrace a začal dělat opravdu velké chyby (a to už o nic nešlo). Výkon mě zcela jasně posunul do D finále, což už je skoro mé tradiční místo na krátké :)


To hlavní se ale podařilo, achilovka vydržela a v neděli jsem mohl opět běžet. Cesta na start už byla ale krušnější a bylo jasné, že to nějaký velký běh nebude. To ale nevadilo, protože hned začátek nás zavedl do skal, ve kterých mi pomalejší běh spíš prospěl. A pak jsem nohu přeci jen trochu rozhýbal, takže nebýt chyby na devátou kontrolu (těsné podběhnutí), byl by to nakonec velmi sympatický výkon. I tak jsem ale byl spokojený a v lese si to užil.


Ani letos jsem tak neprolomil mé neúspěchy na krátké, tak třeba za rok :)

Žádné komentáře: