úterý 12. dubna 2016

Východočeský dvojzávod

O uplynulém víkendu jsem si v rámci tréninku střihl sobotní dvojzávod (krátká+sprint) pořádaný Sportcentrem Jičín. Pocity celkem dobré a na umístění na předních pozicích výsledků se po čase zase pěkně dívá :)

Krátká byla z dvojice závodů rozhodně povedenější - a ne kvůli tomu, že jsem byl nakonec třetí :) Prostě mi to celkem sedlo a krom kamenitých pasáží (ve kterých jsem hodně zpomaloval, abych zbytečně neriskoval vyhozený kotník) se mi celkem dařilo tlačit slušné tempo. A přitom si hlídat mapu.

Trať dopoledního middlu

Odpolední sprint už byl takový tužší. Jednak jsem byl po dopoledni lehce přešlý a jednak se mi v mokru prostě sprinty běhají špatně. Mapově jsem udělal pár drobností, pár vteřin ztratil v lese a pár na zbytečných vrstevnicích na pátou kontrolu. Ale ani tentokrát to nebyl špatný závod, jen se jasně začíná projevovat přesun velké části mých tréninků do terénu - v lese mi to běhá líp, ale na městské závody to prostě není.

Trať odpoledního sprintu

O víkendu mě krom dotahování spánkového manka z týdne čeká i krátká a klasická trať na slovenském CESOMu. Už se na to těším, terény v okolí Borského Mikuláše/Šaštína jsou parádní.

Žádné komentáře: