pátek 8. dubna 2016

JmL Bukovinka 16'

Ne vždycky je posvícení, a tak uplynulou sobotu se mi ne úplně podařilo navázat na své uplynulé výkony. Alespoň tedy výsledkově (a možná běžecky).

Krátká trať na Bukovince nebyla úplně můj šálek čaje - přeci jen, s prudkými kopci jsem vždycky bojoval. Byť po letošní zimě, kdy jsem byl párkrát běhat traverzy/kopce na Holedné, to bylo o něco lepší. Je celkem paradoxní, že důvod, proč jsem dostal takovou čočku leží v mapě, kterou jsem výše ani nezmiňoval. Vyrobil jsem krásnou několikaminutovou chybu, když jsem ve svahu skončil o jedno údolíčko vedle. Nemám z toho ale extrémně špatné svědomí, nabíhal jsem poctivě a spíš jsem nedočetl úplný detail mapy. Což je sice jasná chyba, ale jinak ve mně dobrý pocit z toho, že procesně jsem na to šel dobře.

Trať H21C

Po chybě na mě trochu padla únava. Ale asi spíš psychicky, protože z mezičasů to vypadá na pokračující slušný závod. Prostě to tam je, jen mě teď asi malinko drtí omezený odpočinek během týdne. Ale aspoň se v tom připravuju na jet lag z cesty do Kanady na konci dubna :)

Žádné komentáře: