neděle 24. dubna 2016

CESOM '16

Alespoň telegraficky k minulému víkendu, kdy jsem po roce opět zopakoval účast na slovenském CESOMu. Na programu byla tentokrát sobotní krátká trať a nedělní klasika. Sobota byla docela dobrá, jen nohy jsem měl trochu zatuhlé, tak v tomhle super rychlém terénu hlava byla trochu napřed, ale celkem jsem to ustál. Za zmínku rozhodně stojí krásný skoro čistý les s minimem vstevnic, to jsem snad ještě nepotkal.

Trať sobotní krátké M21E

Neděle už byla trochu horší, zaprvé jsem po sobotě úplně nezvládl zregenerovat a zadruhé z únavy jsem začal dělat i výraznější chyby. Výsledkem byla mnohem větší ztráta a horší výkon. Ale těch 19 kilometrů jsem přežil a sice to bylo nad 100 minut, ale za to pořádný trénink.

Trať nedělní klasiky M21E

Na doběhu nedělního závodu

Celkově příjemné závody v příjemném terénu. Tento víkend jsem si zaběhl v úplně něčem jiném. Ale o tom až příště.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Krásný terény a krásný výkony, i když na tý kláse se teda staviteli povedlo tě nachytat. vask