čtvrtek 24. března 2016

Jarní pohár '16

První závody jsou za mnou a musím říct, že můžu být spokojený. Rezervy jsou rozhodně ve všech směrech, ale zatím to na první pohled vypadá lépe než loni a to je hlavní :)

Sobotní štafety jsem si dal na druhém úseku našeho béčka. První půlka závodu byla taková nemastná neslaná - úplně jsem nebyl v závodním rozpoložení. Na druhou stranu jsem to ustál jen s menšími chybami, a co mě hlavně překvapilo, běžecky jsem po nějaké době zase zvládal dobíhat si drobné ztráty na ostatní závodníky. V druhé půlce jsem se ale celkem rozeběhl a už to bylo něco jiného.

 Sobotní štafety H21

Na nedělní klasiku jsem se stáhl do áček. Elita by pro mě asi zatím byla dost, byť bych ji odběhnout určitě zvládl. Poučen ze soboty jsem věděl, že je potřeba hned od začátku přikládat pod kotel. Celý závod jsem absolvoval sólo, ale ve velmi pěkném tempu. Chyby tentokrát spíš postupové, takže i po této stránce jasné zlepšení.

Nedělní klasika H21A

Po závodech jsem byl celkem rozsekaný (navíc jsem si lehce bodl klacek do lýtka a do středy mě to tahalo), takže jsem si dal v první půlce týdne od běhání úplné volno. I z toho důvodu, že mě od pátku čeká velikonoční soustředění v mém oblíbeném terénu okolo Doks. Teď potřebuju být hlavně delší dobu zdravý, než honit každý trénink :)

Žádné komentáře: