pondělí 14. března 2016

Březnový trénink

Týden se s týdnem sešel a už je zase měsíc pryč. Práce je jak na kostele, ale klíčové fáze tréninku zvládám, takže běžecky se snad taky posouvám. Poslední týdny jsem byl sice trochu zatuhlý, ale v posledních dnech se to zase překlopilo na druhou stranu, tak jsem celkem zvědavý na první letošní závody, Jarní pohár.

Na Kuňka krosu

V mezičase jsem stihl mimo jiné Kuňka kros i poslední díl Zimních azimutů. Každý týden jsem zvládl sprintové intervaly, přidal i víc běhu v terénu v meziprahové intenzitě, jen mapy jsem stihl o něco méně než minulý cyklus. To mě malinko mrzí, ale na druhou stranu jsem to myslím dohnal v ostatních fázích - a dostatek mapy mě čeká za týden a půl na Velikonočku.

Jsem celkem zvědavý, jak to bude vypadat v lese na závodech. Určitě to bude lepší než loni, to je jasné - loňské jaro rozhodně výsledkově není výzvou, byl jsem totiž vůbec rád, že už zase běhám. O to víc se tak těším, jak to bude vypadat teď.

Žádné komentáře: