neděle 8. listopadu 2015

Poslední letošní oblasťáky

Se zpožděním, ale přeci - alespoň krátce k posledním dvěma závodům, které jsem pro letošní rok absolvoval (zimní ligy nepočítám). Už minulý týden proběhla dvojice závodů, nejprve ve sváteční středu kousek od Konice, a pak v neděli pro změnu kousek od Chocně. Obojí byly krátké trati, takže příjemná délka na proběhnutí po sezóně.

Středeční žebříček Hanácké oblasti se běžel v terénu, který byl hlavně o orientaci v hustnících. Nebylo to nic extrémně těžkého, ale chybky se daly bez problémů udělat. Běžel jsem spíš volněji, ale i tak to nebyl zas až tak špatný výkon.

 Mapa H21C s mými postupy

V neděli byla prodloužená krátká trať (to je pro mě celkem novinka) kousek od Chocně. Terén příjemný, o trochu zarostlejší, ale na oblastní žebříček rozhodně pěkný. Tentokrát už jsem bojoval s mapou víc - nějakou tu minutu jsem v lese nechal a nějak se nemohl srovnat s mapováním hustníků a vrstevnic (nutno říct, že všechny chyby jsem ale udělal v pasážích, kde mapa byla určitě OK).

Mapa H21A s mými postupy

Oběma závody jsem definitivně uzavřel letošní sezónu, která se po delší době celkem vydařila:


Po roce a půl jsem opět v první stovce rankingu, což je paráda. Když zdraví vydrží, tak bych to rád příští rok o pár desítek míst ještě posunul. Teď si ale dávám od běhání dost oddech a plním si pracovní (školní) povinnosti. Počítám, že k nějakému většímu běhání se dřív než začátkem prosince nedostanu :) A už se na to začínám těšit!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

4 slávisti ve stovce! :) příště 4 v padesátce! :)