pondělí 19. října 2015

VčP Češov a Rodinky '15

Týden po družstvech jsem pojal hodně odpočinkově. Během týdne jsem se šel jen jednou proklusnout, jinak jsem řešil pracovní resty a snažil se ze sebe dostat rozčarování nad výkony ze štafet a družstev.

Víkend jsem měl ale celkem závodní. V sobotu východočeský pohár v Češově. Terén byl překvapivě celkem zajímavý, trať vytěžila maximum, mapa slušná (po delší době zase patnáctka) - jen hustníky byly jednou mapovány a jednou zase ne.

Mapa H21C

Běželo se mi tak smíšeně. Asi po dvou kilometrech jsem zjistil, že týden bez běhání je znát a tempo z Vracova držet nebudu :) Ale bojoval jsem a přestože jsem se nevyvaroval dvou větších chyb (11. a 15 kontrola) někam ke dvěma minutám, tak jsem nakonec vybojoval vítězství. Super!

V neděli mě čekaly rodinné štafety. Složení se trochu pozměnilo (za nějaký ten rok postavíme i dvě štafety...), ale mě čekal opět třetí úsek. Po sobotě jsem byl dost rozlámaný, takže jsem běžel hodně volně - a dost škobrtal přes kameny a vyráběl drobné chybky. Výkon nic moc, ale oddech parádní.

 Druhý úsek tentokrát běžel po vlastních

A jsme v cíli

V následujících týdnech mě čeká hodně volna. Do listopadu se chystám spíš neběhat a vysadit (byť ještě jeden nebo dva závody mě budou čekat).

Žádné komentáře: