pátek 18. září 2015

Trojkombinace Řásná-Telč

Uplynulý víkend byl celkem povedený - kaňky na mých výkonech by se našly (běžecká forma na sprintu, mapové chyby v neděli), ale celkově to byly po dlouhé době zase závody, ve kterých jsem měl pocit, že skutečně závodím a ne se jen ploužím po lese.

Na úvod mě čekal třetí úsek jedné z našich štafet. Pozice slušná a do lesa jsem vybíhal společně s Mírou Lennerem, kterého jsem pak potkával prakticky celou trať. Celkem se mi podařilo dostat do mapy, takže jsem měl konečně zase pocit, že to vše ideálně ubíhá. Nějaké drobnosti jsem vyrobil, ale skutečně jen malé. Takže spokojenost.

 Sobotní trať štafet s mými postupy

Odpoledne už to bylo na sprintu v Telči slabší. Zaprvé jsem začal zase trochu cítit achilovku, takže jsem běžel hlavně přes paty - ale hlavně jsem se do závodu nemohl tak dobře dostat. Přišlo mi, že to netáhne a volby jsem taky nebral vždycky ideální. I tak ale slušný výsledek v závěru druhé desítky H21A.

Trať sprintu H21A s mými postupy

Z nedělních štafet (opět třetí úsek) jsem měl malinko respekt, protože jsem nevěděl, jak na tom budu běžecky. Kupodivu to ale šlo hodně dobře a já mohl zahájit stíhací jízdu z 46. místa na konečné 35. - vypadá to super, ale zase tolik nebylo :/ Do sedmé kontroly jsem šel parádně, pak jsem byl ale moc líný držet se plánu a těsně před hustníkem s kameny se přehoupnout na druhou stranu hřbítku. A následovala chyba.

Nedělní trať štafet H21 s mými postupy

Pak jsem se zase celkem dostal do závodu, bohužel přišel další zásek na předdiváckou kontrolu, kdy jsem podcenil dohledávku. Suma sumárum to nebyl zas tak špatný výkon, ale ty tři minuty chyb víc než zamrzí. Poučení pro příště - držet se plánu a nepovažovat žádné kontroly za jednoduché.

Na nedělním doběhu

Celkově fajn výkon a jsem rád, že na podzim to zatím vypadá velmi slušně :) Teď jsem měl zase krátký oddech, abych doléčil různé bolístky a načerpal síly, a o víkendu vyrážím do Hradce ozkoušet naše nominační modely.

Žádné komentáře: