středa 23. září 2015

Oddílové modely #2

Tradičně se zpožděním shrnutí minulého víkendu. Navazuju v něm na oddílového bušiče do klávesnice a borůvčí, Kubu. Začněme od začátku, štafetový a sprintový víkend v Telči a u Telče mě celkem rozsekal:

Ještě než se vybarvilo...

Takže jsem si dal volno a až ve čtvrtek v osm (večer) vyrazil na sprintové úseky podél řeky. A v sobotu se šlo na to. Nezvolil jsem razantně-urputnej profi přístup, ráno jsem místo výklusu vyrazil do Carrefouru na nákupy a kafe jsem si ani letos nedal. Přesun, totální oblečení (všechny dederonové kalhoty jsem zapomněl v Brně, takže 3/4 elasťáky) a start.


Docela to běželo, na 6. a 8. kontrolu jsem zvolil nové postupy a vyplatilo se. Pytlík jsem proběhl celkem rozumně, jen na 10. kontrolu byl zbytečný oblouk přes dvanáctku. Tou dobou už bylo jasné, že to bude slušné, tak jsem přihodil drobná zaváhání na 15. a 16. kontrolu. Pak už to zbylo jen doklepat, pod 24 to s chybkami nešlo, ale ani tak jsem nic moc nevypouštěl a dofinišoval za 24:23. Super zlepšení...

Na neděli jsem si tak mohl naordinovat první model. Únava byla, ale zároveň jsem měl chuť trochu pohnout s osobákem. A docela to šlo...


Až na 20. kontrole se projevily mé houbařské sklony. "Nově" vzrostlé kapradí (to si od posledně vážně nepamatuju) a luxusní zásoba hub mě donutila vytáhnout mapu z mapníku a použít tenhle houbařský košík orienťáků. No dvě minutky v čoudu a s nimi i osobák. Chvilku jsem přemýšlel, zda to nezabalím - ale to nedělám, takže 32:46.

Jeden a půl kila na jednom fleku, tomu se nedalo odolat

A teď vážně :) Víkend podařený, své cíle jsem si relativně splnil. V neděli jsem byl chvilku hodně vzteklý kvůli netrefení kontroly, ale lepší teď, než na závodech :) Modely jsem chtěl zaběhnout pod 25 a 31 minut, na obojí mám a dokonce bych i řekl, že i na časy o fous lepší. A to je hlavní!

3 komentáře:

Jakub Weiner řekl(a)...

ó taková reklamička... Nebo si snad kolega tropí žerty?
Na desítku je to přes dvanáctku nejlepší.

Anonymní řekl(a)...

Supr časy, supr zlepšení, supr potenciál. Jen teda ty houby no … ;) vask

Michal Jirásek řekl(a)...

No, já jsem bohužel tu dvanáctku měl dokonce kousek po levé ruce :D Ale jinak asi jo - je tam celkem pěkná cestička, že? :)