čtvrtek 9. dubna 2015

Velikonoce '15: Podrobněji

Slíbené rozsáhlejší shrnutí, ve kterém navazuji na telegrafický (foto)článek, je tady. Únava z dvoufázového tréninku už se celkem rozležela, takže je čas to nějak zhodnotit.

Po middlu s hromadným startem - foto: Zuzka

Musím říct, že i přes trochu slabší počasí (dvě třetiny tréninků ve sněhu), to bylo tréninkově opravdu parádní. Příjemně překvapila mapová forma, kde už se asi projevuje množství mapových tréninků, které jsem v posledních dvou měsících absolvoval. I běžecky to nebyla úplně bída, byť hlavně do kopců a v delších trénincích to úplně netáhlo. Ale s ohledem, že jsem absolvoval všech 7 tréninků a pokaždé běhal delší varianty, tak jsem víc než překonal svá očekávání :)

Pár ukázek z tréninků:

Kombotech - zvlášť v traverzu opravdu požehnaně sněhu, ale mapově hodně přínosné (na stopy jsem nekoukal)

Letošní soustředění bylo ve znamení kontaktních tréninků - a to mě hodně bavilo - třeba jako tenhle middle s hromadným startem

Závěrečná vrstevnicovka v Toulovcových Maštalích

Krom tréninku bylo fajn po delší době strávit zase pár dní v kuse s lidmi z oddílu. To bylo super!

O víkendu už mě čekají závody - sobotní přebor Jihomoravské oblasti ve sprintu, který se koná v Kuřimi. Letos úplně sprinterská (rychlostí) forma není, takže hlavním cílem bude běžet plynule a kvalitně potrénovat i v rychlosti. Každopádně se na to těším. A týden poté už mé oblíbené štafety...

Žádné komentáře: