úterý 3. března 2015

Sportovní víkend

O víkendu jsem si udělal takové vlastní minisoustředění. Po několika týdnech jsem se zase dostal do Hradce, takže jsem toho využil a naordinoval si hned několik tréninků. Rozhodně teď nemám na to trénovat vícefázově, ale i po jedné fázi denně mi dalo pořádně zabrat.

Ve čtvrtek jsem šel střídačku, a tak na pátek bohatě stačila oddílová tělocvična. Tu rád využívám, protože si aspoň zacvičím nějaké jiné cviky než obvykle a trochu si zahraju i basket. Ačkoli musím přiznat, že zatím hraju dost mizerně. Doufám, že jen zatím, protože v Brně máme hned před domem hřiště, takže se chystám trochu potrénovat střelbu.

V sobotu jsem běžel trať 4. zimních azimutů, kterou jsem si dal před třemi týdny jako nočák. Dopoledne jsem si raději přispal, a tak jsem na místo dorazil až odpoledne. Opakovala se chyba na jedničku - tentokrát za 4,5 minuty. Pak už to šlo celkem hladce, jen třikrát jsem si připsal zhruba po půl minutě. Ta chyba na jedničku mě mrzí, nebyla to jednoduchá kontrola, ale dala se uhlídat. Bohužel jsem kopíroval hranu hřebenu, místo abych běžel po ní - a tak jsem skončil vedle kontroly.

Mapa 4. zimních azimutů s mými postupy

Ale jinak to běželo pěkně a na hodinkách jsem měl průměr 6 minut na kilometr, což není zas tak hrozné. Při klusu zpátky na klubovnu mě tak napadlo, že bych si v neděli ještě mohl střihnout SHK model.

V neděli ráno mě sice pekelně bolely nohy, ale jak už se jednou rozhodnu, tak do toho jdu. Cestou na start mě celkem překvapila aktivita lesáků, kteří udělali z prostoru okolo startu pěknou šachovnici lesa a pasek.

Přestože to nebylo úplně ideální, průměr na kilometr na hodinkách nebyl vůbec špatný. Zarazila mě až desítka, kde jsem nemohl najít mlíko a trochu to okolo ní česal. V závěru pak přišla malinko krize, ale rychlost jsem relativně držel. Výsledek byl víc než slušný. 33:46 pořád znamená 5,5 minuty manko na rekord Heppyho, ale zároveň zlepšení o víc než minutu oproti mému maximu z konce loňského léta.

Když si vezmu, že jsem ztratil víc než minutu na různých kličkách a na desítce, tak to s tou mojí běžeckou formou nebude už tak špatné, jako bylo v posledním roce.

Teď mám do středy celkem nabitý pracovní program. Plánuju se jen jednou proklusnout - což ale není na škodu, protože ve čtvrtek už vyrazím směr soustředění ve Slovinsku. A na to si musím náležitě odpočinout, protože po modelu jsem sotva doklusnul do klubovnu, jak jsem toho měl plné brýle.

3 komentáře:

Jakub Weiner řekl(a)...

Pff, basket...
Borci v tu dobu hrajou fotbal
http://www.shk-ob.cz/dospeli?id=1195

Michal Jirásek řekl(a)...

Na tu kvalitu bohužel ještě nemám :)

Anonymní řekl(a)...

respekt Mico. jen tak dal. vask