pátek 6. března 2015

Slovinsko '15

Polovina soustředění ve Slovinsku, na které jsem odjel se Žabinami, už je za mnou. Musím říct, že program byl pro mě dost náročný (přeci jen dvoufázově už jsem nějakou dobu netrénoval), ale zatím to rozhodně stálo za to :)

Ve čtvrtek jsme stihli krom cesty i dva tréninky - koridor kombinovaný s rychlým okruhem + hagaby nočák. Musím říct, že u obojího jsem nakonec naběhal víc, než jsem původně plánoval. Takže účet za první den vyšplhal někam nad 15 kilometrů v terénu. Běžecky to sice zdaleka nebyl ideál, ale na druhou stranu jsem se tentokrát mapově cítil docela jistě. Ne že bych nedělal chyby, ale určitě to bylo na mé obvyklé problémy se závrty velmi dobré.

Pátek byl ve znamení sprintů - dopoledne jsme měli šest úseků ve slovinském Piranu, kde to v úzkých uličkách stálo opravdu za to a byl to kvalitní trénink v rychlosti. Na konci už jsem do schodů sotva pletl nohama, ale opět spokojenost. Odpoledne pak už byla na pohodu sudá lichá v Izole.

Piran

Uvidíme, kolik sil mi zbylo na dvě etapy Lipica Open, které mě ještě čekají. Doufám, že nějaké jo :) Ačkoli hlavní důvod, proč jsem jel do Slovinska nejsou výsledky, ale spíš opětovné rozběhání se na mapě. A to se zatím daří na výbornou!

Žádné komentáře: