středa 11. března 2015

Slovinsko '15: Lipica etapa 2

Nedělní etapou Lipica Open byla klasická trať. Oproti sobotě se ještě víc rozfoukalo, na druhou stranu v lese v bezvětří už bylo celkem vedro.

Můj výkon už nebyl tak ideální jako v sobotu, ale i tak to myslím nebyl nepovedený závod. Tentokrát už jsem vytvořil pár drobnějších chybek a dvakrát jsem zaváhal na volbě postupu. Ale i tak je čtvrté místo v M21A celkem slušný výsledek. Fyzicky už to bylo slabší (náročné soustředění + hodina závodu je na hraně toho, co mám natrénováno).

Trať M21A/W21E s mými postupy (tentokrát mě porazily "jen" tři elitačky :) ).

Celkově jsem tak ve víkendovém hodnocení skončil druhý a získal zase po dlouhé době nějakou tu medaili :)


Soustředění bylo parádní. Díky moc za možnost se zúčastnit!

Co se týče mého běhání, osobně mě překvapilo, že fyzicky a mapově to nebylo tak zlé. Tak snad se blýská na lepší časy :)

Žádné komentáře: