neděle 15. února 2015

Noční zimní azimuty

S několikadenním zpožděním jsem si dal čtvrtý díl zimních azimutů. Po náporu se státnicemi jsem uznal, že v sobotu bude nejlepší se raději po dlouhé době vypsat, takže trénink přišel na řadu až v úterý. A protože se mi do toho zapletlo ještě nějaké zařizování, nakonec to bylo ještě v nočním vydání.

Jelikož jsem nočák nešel ani nepamatuju, podle toho to i vypadalo. Jedničku jsem úspěšně nenašel a odrazil jsem se až od dvojky. Pak to docela šlo, nicméně v druhé půlce už trochu začaly docházet síly a z toho vyplynuly i početné chyby.

Trať s mými postupy - postupy na jedničku a dvojku bohužel nejsou, protože jsem si pozdě zapnul hodinky a pořádně se mi to chytlo až na dvojku. Nicméně jsem se podle konzultace s kompletní mapou pohyboval cca 100-200 metrů jihovýchodně od kontroly.

Ačkoli, když do toho koukám, hlavní zaváhání byla v otevřeném terénu, kde jsem až moc vypustil buzolu a tak divně se klikatil směr kontrola. 11. kontrolu považuji za celkem zvládnutou, na ni to bylo v noci podle mého názoru už o štěstí (tam se běželo takovým rozplizlým světlezeleným hustníkem). Stejně tak na 13., kolem které jsem neustále kroužil a viděl ji opravdu až z několika metrů.

Pak už jsem to bohužel musel zabalit, takže na poslední dvě kontroly nedošlo a místo toho jsem běžel zpátky na klubovnu. Trénink to sice nebyl nijak rychlý, ale mapově měl pro mě cenu zlata :)

P.S. Výsledky vyšetření štítné žlázy nad očekávání dobré, v pohodě to ještě není, ale i přes stres se státnicemi se to zase zlepšilo :)

Žádné komentáře: