pondělí 12. ledna 2015

3. zimní azimuty

Na začátku roku jsem se konečně zúčastnil i nějakého organizovaného tréninku. Volba nakonec padla na 3. zimní azimuty. A pokud se mi tento trénink líbil před Vánocemi, tak teď jsem z něj v podstatě nadšený.

Nepoměrně méně nadšený jsem ze svého výkonu. Nemyslím si, že by byla trať nad mé mapařské schopnosti, ale kombinace mé mapové nerozběhanosti a blížících se státnic si vybrala celkem daň. Moc kontrol, které jsem našel čistě, bych neidentifikoval.

Mapa - růžová varianta - s mými postupy

Na druhou stranu, aby to nebylo jen pesimistické - myslím, že ve chvílích, kdy jsem se soustředil a nemyslel na makroekonomii, tak se mi celkem dařilo číst vrstevnice i držet směr. Bohužel tyto chvilky obvykle netrvaly ani celý postup :)

Tak snad už to příště bude lepší. Hlavně mapově, protože běžecky to asi za leden nahoru moc nepůjde. Úspěšně jsem zase nachladl a na soustavnější běhání teď bohužel ani není čas.

Žádné komentáře: