neděle 26. října 2014

JML Veverské Knínice

Po roce jsem zase vyrazil na jihomoravskou ligu, tentokrát jen kousek za Brno do Veverské Knínice. Při přihlašování jsem váhal mezi H21C (10,9 km) a H21D (5,4 km). Nakonec to u mě vyhrály poloviční déčka. Přeci jen, 11 kilometrů by byl zatím asi moc velký nápor.

Počasí bylo typicky podzimní, k těm pár stupňům nad nulou a zatažené obloze už chyběl jen déšť. Ten se ale naštěstí nekonal :)

Běželo se mi celkem pěkně a délka trati mi nakonec tak akorát sedla. Mapově jsem udělal tři drobná zaváhání, ale jinak to bylo v pohodě. Celkově za 37:27 a druhé místo, takže spokojenost.

Mapa s postupy

To je z letošní "závodní" sezóny asi všechno. Teď už nadchází čas budování základu zase pro příští rok. Na pravidelnější běhání ale dojde nejdřív v prosinci, ještě budu čekat na výsledky vyšetření štítné žlázy (závěr listopadu) a hlavně se teď budu věnovat kupící se práci. Ale není kam spěchat, chci jít na všechno rozumně a postupně.

Žádné komentáře: