čtvrtek 4. září 2014

Vyšetření a SHK model #4

Tak, další kolo vyšetření a SHK modelu za mnou :) Výsledky smíšené...

Štítná žláza se drží v normě, ale pořád to prý není spravené a kdybych vysadil léky, mohlo by se mi to vrátit do předchozího stavu. Takže na nějaké velké sportování to holt teď nedopadne.

Dobrá zpráva ale je, že i když sportuju opravdu jen rekreačně, tak už se fyzičkou dávám celkem dohromady. I přes lehkou únavu jsem si dal další kolo slávistického modelu. A překvapivě jsem našel další rezervy a zlepšil se už na 34:50 (oproti 36:28 minule).


Zajímavé je, že na postupech tam pořád ještě nějaké vteřinky vidím... Přestože jsem se o hodně zlepšil i fyzicky, celkem si teď říkám, kolik asi minut takhle v lese zůstane i v závodě bez chyb. Jenom díky volbě ne úplně ideální stopy. Asi překvapivě dost.

Jinak teď v neděli mě konečně čeká po skoro půl roce závodní premiéra na béčkové krátké v Toulovcových maštalích a už se na to těším. A po závodě uvidím, jaký bude zbylý program na podzim.

Žádné komentáře: