čtvrtek 18. září 2014

Pořádání Libín a Smiřice

Náročné pořádání za mnou, o víkendu jsme pořádali sobotní Český pohár štafet a v neděli premiérové MČR sprintových štafet. Přestože jsem neměl žádnou z hlavních vedoucích funkcí, tak jsem se i tak pěkně zapotil.

Začalo se už v pátek odpoledne roznosem stojanů. Pak krátký spánek a znovu do lesa, tentokrát s krabičkami a lampióny. Potom jsem byl sotva půl hodiny na shromaždišti, než začala nešťastná příhoda se sršni. Místo plánovaného fandění u doběhu a pozdravení té hromady lidí, kterou jsem dlouho neviděl, následovalo ohraničování sršního hnízda a následné vymlékování nového povinného úseku.

Pohled ze shromaždiště u Libína

Pak na mě bylo hlídání sršního hnízda, aby se k němu nikdo náhodou nepřiblížil. Zpátky jsem se vrátil až s doběhem posledních závodníků, sotva se najedl a zase vyrazil sbírat :) Pak rovnou do Smiřic pomoct se stavbou nového shromaždiště.

V neděli zase trocha stavění, ale hlavně roznos kontrol a vyřešení pár problematických míst v mé části závodního prostoru. Nutno říct, že minimálně z mého pohledu jsme byli v neděli organizačně určitě na úrovni loňského JWOCu, za to teda smekám před hlavními organizátory.

Pak už jsem jen hlídal svůj přechod, abych zastavoval dopravu a kontrolovat, že se přebíhá podle pravidel. Sice jsem tak byl celou dobu mimo centrum, ale něco ze závodů jsem taky viděl. A když jsem navečer dorazil domů, měl jsem toho plné zuby :)

P.S. Jinak jsem se hned několikrát objevil v záznamu ze závodu - jednak na přechodu, jak zastavuju dopravu, ale hlavně ve videích, které jsme natáčeli o týden dřív. Přenos musím pochválit, podle mě se (na pár drobností) povedl nejvíc z těch, které z českého orienťáku kdy byly. Svou roli určitě sehrála i samotná disciplína, která má myslím vůči TV i veřejnosti zdaleka největší potenciál ze všech.

Žádné komentáře: