úterý 23. září 2014

Paměťové okruhy v Toulovcových maštalích

Trochu neplánovaným způsobem jsem se po pár týdnech vrátil do Toulovcových maštalí. Na béčkách se mi tam moc nezadařilo, takže jsem si návrat do terénů, ve kterých jsem před 10-15 lety orientačně vyrůstal, moc neužil.

Moc jsem se tak těšil na chvíli, až se do tohoto parádního terénu podívám v trochu lepší konstalaci. A poštěstilo se ani ne po dvou týdnech :)


Kvůli určitým "technickým" zádrhelům z toho nakonec byl asi nejinteraktivnější trénink, co jsem kdy běžel. Spočívalo to v načtení 3kontrolového okruhu z notebooku a následného běhu po paměti. Až na pár zádrhelů to šlo, všechny kontroly jsem myslím správně našel.

Každopádně doufám, že se do Toulovcovek zase brzo podívám. Tenhle terén za to prostě stojí :)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

!!! ANO !!! kdyby všichni v SHK běhali tenhle typ tréninků (na pamět a koncentraci) tak se nebojim ničeho ;) vask

Michal Jirásek řekl(a)...

A člověk si ani nemusí tisknout mapu :D

Ale vážně... bylo to takové nezvyklé, ale určitě se to chystám někdy zopakovat. Právě v tom, co si zapamatuju, cítím velkou rezervu. Respektive na sobě vidím, že jsem líný to držet v hlavě - a zbytečně tak koukám do mapy.