pátek 26. září 2014

Labské louky #5

Po dokončení mého původního podílu na mapě Labské louky jsem si dal pauzu. Protože se ale plány trochu změnily, připadl na mě ještě menší kousek na opačném břehu Labe. Teda menší byl ve smyslu plochy, kreslením byl celkem na dlouho.

Za pár dní už se vše bude odesílat do programu výukových map, ze kterého by během několika málo týdnů měly přijít vytištěné balíky map. Už jsem na to zvědavý :)

Výsledek z mé strany tedy vypadá takto:

Celkem tedy 49 hodin čisté práce + další hodiny v přesunech na místo a domlouvání. Ale až mě to překvapuje, na jak málo hodin to vyšlo, přišlo mi, že jsem se tomu subjektivně věnoval mnohem víc :) Ale to bude asi tím, že když jsem pracoval, tak jsem se do toho úplně ponořil.

Mapování mě moc bavilo a už se těším, až se zase pustím do něčeho dalšího. Teď jsem ale rád, že tenhle projekt skončil - začíná se mi to hromadit okolo školy a dalších věcí, takže teď jedu v podstatě non-stop.

Žádné komentáře: