čtvrtek 28. srpna 2014

SHK model #3

V týdnu jsem si taky dal 3. opakování SHK modelu. Do mapy už jsem se podíval jen dvakrát a asi třikrát jsem začal mapu rozbalovat, jen abych si řekl, že je vlastně zbytečná. Takže to byl už skoro úplně kros.

Většinu postupů jsem celkem zarovnal. Postupové rezervy jsou snad jen na kontroly 6, 7, 10 a možná 22. Výsledný čas 36:28 je zlepšení skoro o pět minut oproti minule - něco padlo na vrub lepším postupům. A hlavně jsem se už běžecky cítil mnohem lépe.


Předtím jsem už několik dní v kuse běhal a konečně jsem cítil, že se už v terénu pohybuju plynuleji. A že mě přeskakování potoků nezpomaluje, ale dokážu pokračovat rychle dál. Ke konci jsem začal trochu tuhnout, ale zas tolik mě to ještě nelimitovalo.

Uvidíme, jak to bude příště. Hodně rád bych ještě něco ukrojil, ale teď už to bude hlavně o zlepšení v běhu. Hopových (zatím) vedoucích 28:41 je ale asi hodně v nedohlednu :)

Žádné komentáře: