úterý 15. července 2014

Labské louky #1

První runda mapování Labských luk hotová. Jak už jsem říkal, mapování zatím pokrylo cca 40 % mé části prostoru. Teď tuto část překresluji, abych měl i v reálu představu, jak to bude vypadat na papíře. V terénu jsem strávil nějakých 8 hodin + 5 hodiny kreslení. A to ještě nemám zdaleka dokresleno - mám tak 2/3 toho, co jsem zatím zmapoval.

Výsledek 13 hodin práce :)

Do toho počítám, že ještě budu mapu výrazněji měnit. Zaprvé jsem narazil na několik věcí, které jsem v terénu asi úplně neodhadl a budu se na ně muset podívat. A počítám, že mi k tomu hodně řeknou i zkušenější mapaři od nás z oddílu.

Ale jinak jsem spokojený s tím, jak se přede mnou mapa zhmotňuje. Bude to veledílo :)

3 komentáře:

David Hepner řekl(a)...

nechci ti do toho kecat, ale louka se kreslí žlutě :)

David Hepner řekl(a)...

a není rychlejší to obkreslit z ortofota? http://www.mapy.cz/zakladni?x=15.8231678&y=50.1923170&z=14&l=0&base=ophoto

Michal Jirásek řekl(a)...

:D louka přijde až nakonec...

No ta zarostlá místa bych z toho nedal. Já už tam deset let chodím běhat a ani jsem nevěděl, co se tam v těch údolíčkách skrývá - no nedivím se.