středa 28. května 2014

Mezičas II. a trochu o svazovém webu

Tak, čas vesele plyne a v pátek mě čeká první vyšetření přímo zaměřené na moji hyperaktivní štítnou žlázu :) Na odběrech jsem byl už v pondělí a jsem zvědavý, jaké z toho budou výsledky. Věřím, že o chlup lepší - byť v pořádku to rozhodně ještě není.

Je tu taky akutní riziko, že přijdu i o podzimní část orienťácké sezóny, což bych velmi nerad, ale zdraví je přednější...

V mezičase zkoušky, zkoušky, zkoušky. Taky trocha diplomky - snad už se to pohne.

V nadpise jsem slíbil i něco o novém svazovém webu. Jak asi z vás mnozí vědí, starám se o koordinaci jeho vzniku a komunikaci se svazem. Prostě to tak dávám dohromady. Rozepíšu se podrobněji v nějakém dalším článku (a ukážu i design :) ).  Každopádně není to žádná sranda - je potřeba dost proaktivní přístup, na který mi občas (když se dostanu po jiných povinnostech) v deset večer u počítače chybí.

Ale postupujeme neustále dále, tak se myslím máte na co těšit! I s ohledem na to, že od svazového webu budou odvozené i stránky sekcí OB a LOB (+ Trail-O).

Žádné komentáře: