pondělí 14. dubna 2014

Východočeské pokoušení o závodění

Musím se na úvod přiznat - nadšení minulého článku asi bylo krapet předčasné. Tedy, ne že bych čekal, že po dvou měsících nucené pauzy bude to rozběhávání nějaká paráda, to ne, ale přeci jen, běhá se mi tak hrozně, jak snad od začátku mého trénování ne.

I tak jsem byl ale rád, že jsem se na poslední chvíli rozhodl jet na 3. a 4. kolo Východočeského poháru. Na programu byla krátká a sprint, tak jsem si dělal ambici, že bych to nějak mohl zvládnout.

No, na krátké jsem to nedal - sice když jsem na devítku dotáhl Vorla, radost byla, ale běh se postupně stále více měnil v chůzi. Tak jsem byl rád, že jsem to za 55 minut nějak zdolal. Jinak les pěkný (až na údolí na jihu) a z dob mého dětství na o-táboře na Mlýnku.

Trať H21C - tentokrát bez mých postupů (jen kličky na 1 a 18)

Z odpoledního sprintu v Chocni jsem měl tak po dopoledni respekt - zvlášť, když jsem se přihlásil do nejvyšší kategorie, tj. H21A, kde akutně hrozilo že už bych nemusel uhájit jakékoliv jiné než poslední místo. No a potom, co mě při plnění strýcovských povinností s kočárkem začaly nějak tuhnout nohy, začal jsem mít malinko obavy.

Ale naštěstí sprint byl pohoda - sice jsem dostal přes pět minut na běhu, ale pěknou řádku lidí jsem porazil a to závodní utrpení ani nebylo tak hrozné, když člověk musel pořád něco řešit (trať byla opravdu parádní - pravidelně se střídala různá prostředí - park, nábřeží, staré město, paneláky - tak mě to dost bavilo).

Trať H21A odpoledního sprintu - nebylo moc co vymýšlet, chtělo si to ale dost hlídat, zaujal hlavně netradičně stavitelsky vymyšlený variantní postup na 12. kontrolu

Takže celkově jsem byl rád, že jsem na závody vyrazil. Vyřízenost se projevila na nedělní 50ce na kole, kdy jsem sotva došlapal domů, ale stálo to za to :) Tak snad příště i s nějakým během.

Žádné komentáře: