sobota 15. března 2014

Slovinsko '14

Od čtvrtka do čtvrtka - to bylo reprezentační soustředění ve Slovinsku, kde jsem byl pomáhat jako asistent trenéra. Byla to super akce - pěkné terény, počasí a pohodová atmosféra.

Na druhou stranu musím říct, že to není žádná sranda organizovat takhle tréninky (štěstí, že jsme jich dost nemuseli roznášet, protože byly závody nebo je roznesli Norové) - ráno hned po snídani, zpátky sotva s ostatními a po obědě zase roznášet :) Ale bavilo mě to a ty nedospané hodiny určitě zase brzo doženu.

Jeden ze společných tréninků s norskou repre - štafetové intervaly 

Po posledním tréninku, sprintu ve Vipavě

Výkony na dvou etapách Lipica Open, kterých jsem se účastnil, asi nemá cenu komentovat - ostatně pro to jsem tam ani nebyl. Tak až na problémy s vyčítáním (které jsme ale vesměs vyřešili) jsem tu trenérskou realizační stránku soustředění zvládl. A taky se mi podařilo nafotit pár slušných fotek (viz album výběru).

Další pokračování mě čeká až za víc než tři měsíce - kemp před mistrovstvím světa v Itálii. Mezitím nějaké to běhání po doktorech a snad brzký návrat na tratě a do lesa na závody.

P.S. A následují mapy z Lipica Open (prostřední etapa je ta, kterou jsem neběžel, ale fotil a sledoval naše závodníky v lese):




Musím říct, že zvlášť poslední etapa byla opravdu mapovým zážitkem...

Žádné komentáře: