úterý 25. března 2014

Nominačky na ME

S běháním žádný velký průlom (snad to má být nějaká infekce po trhání osmičky, zatím mám prý čekat), takže místo Jarního poháru jsem přijal rychlou nabídku na pomoc na nominačkách na mistrovství Evropy v Portugalsku.

Protože jsem měl na sobotu jiný program a pomoc byla potřeba zejména na nedělní klasiku, dorazil jsem na místo až v sobotu večer. Centrum bylo na Lesním hotelu v Doksech a druhý den se běželo v mém absolutně nejoblíbenějším českém terénu - na Lískovci.

Mapa nedělní chlapské klasiky na Lískovci (různobarevné tratě jsou po výměnách mapy)

Počasí tentokrát stálo skutečně za prd, takže jsem si roznos/sběr a stání na občerstvovačce v neustávajícím dešti opravdu protrpěl. Ale myslím, že těch pět hodin v lese stálo na to a nominačky se povedly :)

P.S. Víc na stránkách repre

Žádné komentáře: