pondělí 17. února 2014

Nemoc a druhá část školení T2

Skoro hned po víkendovce mě skolila nemoc - v úterý ráno jsem si říkal, jestli jsem jen líný nebo mi něco není - ale zůstal jsem v posteli a za chvilku už jsem se potil.

Trochu do kupy jsem se dal ve středu - tak akorát, abych neodvolával čtvrteční trhání moudráku. Netřeba říkat, že s vytrženou osmičkou se mi teplota malinko vrátila. Do dneška tak pořádně nemůžu otevřít pusu (rohlík do ní strčím jen rozříznutý na polovinu) a jím tak čtyřikrát pomaleji, než normálně.

K běhání jsem se tak od pondělka dostal zase až dneska v pondělí - necelých 30 minut ale bylo dost utrpení. Po tom trhání nějak nemám síly a energii a už k později odpoledne jsem celkem vyřízený.

I tak jsem stihl (byť trochu s utrpením) absolvovat oddílovou výročku a hlavně v sobotu druhou polovinu školení na trenéra 2. třídy orientačního běhu. Bylo to zase dost zajímavé - byť první půlka byla přeci jen lepší (ačkoli nemůžu hodnotit páteční přednášky, na které jsem nebyl).

Pomalu už tak bude na čase dát dohromady absolventskou práci (na téma protahování). Zatím mám rozepsanou osnovu a k ní pár stránek. Teď přijde to nejnáročnější - sepsat cviky a hlavně je načrtnout.

No ale věřím, že se to konce tohohle týdne zase rozběhám a v pátek pořádně zapracuju na té T2 práci :)

Žádné komentáře: