sobota 4. ledna 2014

GPS postupy pro pobavení

Protože jsem byl uháněn, abych se pochlubil, jak jsem hledal kolíky na Závoře, a už jsem přiznal, že jsem vynechal jednu kontrolu, tak pro pobavení přidávám GPS postupy:

Kdo nezná - pro úplné zvětšení pravé tlačítko myši a "otevřít obrázek na nové kartě" (nebo "kopírovat URL adresu obrázku", čímž na něj získáte odkaz) - tentokrát to chce maximální přiblížení :)

Na 5. kontrolu jsem tak nějak zapomněl - tou dobou už mě tlačil po česání trojky čas, tak jsem ji přeběhl a už se mi nechtělo vracet (raději jsem chtěl oběhnout zbytek trati). Na svoji obranu musím říct, že to byl můj první letošní nočák :)

A bloudění v balvanovém poli na 3. kontrole stálo za to. Tam jsem poctivě nabíhal znovu a znovu. Tohle je na nočák kontrola na náhodu, pokud nemáte fakt silné světlo, které by dokázalo osvítit okolí, aby bylo poznat, kde je to údolíčko (mezi těmi balvany fakt není nějaká vrstevnice poznat).

Jinak jsem poctivě hledal (50centimetrové dřevěné) kolíky kontrol - krom 11. kontroly jsem je všude našel. A na 11. jsem si byl dost jistý - a i tak jsem dvakrát vylezl nahoru k tyči, která se krásně odrážela od světla, a od které to bylo celkem jasné.

Pro porovnání postupů mrkněte na mapu v článku ze soustředění, které jsme v tomhle terénu měli na konci letních prázdnin (měli jsme tam, tuším, jednu kontrolu jinde). Je fakt, že v noci jsem teď nerozběhaný, ale myslím, že bude poznat, že obtížnost noční Závory je ještě někde jinde.

No byl to super zážitek a pokud mi to vyjde, ještě dám někdy druhé kolo - v té noci se to moc neokouká...

A ještě postupy z dnešního (denního) tréninku na Biřičce. Snažil jsem se to chodit poctivě na směr a kolečka na postupu jsem využíval jen, když tam byly oplocenky. Jinak až na dohledávku čistá buzola...

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Dík! K té trojce bylo složité se propracovat i za dne, poslední výrazný bod byl ten oválný kámen u cestičky a pak už jen zbývalo najít kontrolu, což za předpokladu, že hledám v noci 20cm vysoký dřevěný kolík, je zázrak;-)

Michal Jirásek řekl(a)...

No, tam bylo fakt nejhorší zhodnotit, které balvany jsou to balvanové pole a které jsou vykreslené. Což moc nešlo bez toho, abys měl nějaký větší přehled o situaci (viděl víc do okolí). Zbytek kontrol už podle mě i v noci nalezitelný byl...