pondělí 23. prosince 2013

Vánoční sprint '13

Zimní hradubická liga se po třech letech vrátila do Labské kotliny. Tentokrát byl prostor rozšířen dál na východ až k univerzitě, která byla i centrem celého závodu. Takže jsem to měl jako už obvykle v doběhu od baráku.

Závod to byl celkem pěkný. Sice se tu nedá díky charakteru zástavby postavit moc mapový sprint, ale jinak mě závody a tréninky v Labské vždycky baví. A bavilo mě to i tentokrát.

Myslím, že po mapové stránce mohu být se včerejškem spokojený. Žádnou vyloženo chybu nevidím, popisy jsem poctivě četl, takže spokojenost.

Mapa HE s mými postupy

Trochu jsem měl problémy s ražením, protože tentokrát se čip a ne a ne trefit do krabičky, takže mi malinko chyběla plynulost. Úplně dobře se mi taky neběželo, v sobotu předtím jsem si dal 21 kiláků a bylo to trochu cítit. Ale zas tak hrozné to taky nebylo :)

No ale s konečným děleným 7. místem v HE jsem spokojený. Od prvních dvou to byla celkem nálož, ale pak už ztráty nebyly tak hrozné. Takže už se těším za tři týdny na pardubickou Dubinu, to to budu mít taky skoro za (pardubickým) barákem.

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Těš se! Bude to rychlý a dobrý;-)

Michal Jirásek řekl(a)...

To se těším, občas tam proběhnu, takže potenciál v prostoru na pěkný sprint je :)