neděle 10. listopadu 2013

V půlce prvního cyklu 2014

Tréninkový rok 2014 má za sebou první dva týdny prvního cyklu a já už jsem pomalu začal s tréninkem na další sezónu. Letos jsem během závodů poprvé po několika letech trpěl na klasice, takže je jasné, že vytrvalost bude v prvních cyklech hrát celkem prim. A navíc, bez vytrvalosti se nedá trénovat ani nic jiného, co má trochu delší tréninkovou dobu.

Sice jsem v průběhu těch dvou týdnů stihl i čtyři dny marodit (teda 1-2 dny z toho jsem si dal raději volno, aby se mi to nevrátilo), ale i tak jsem stihl pár poctivých tréninků. Hlavně tři vytrvalosti nad 90'. A bylo celkem poznat, že se do delších běhů bude potřeba opřít, protože v závěru jsem měl pokaždé dost těžké nohy.

Zatím tedy spokojenost. Nemoc mi ten rozjezd trochu zabrzdila, ale není kam se honit. Do konce roku je důležité se hlavně rozběhat, aby se potom dal zvládat pořádný poctivý trénink.

Žádné komentáře: