sobota 19. října 2013

VčP Kramolná

Přestože mám teď naordinovaný odpočinek, minulý týden jsem si řekl, že by nebylo špatné si zajet i na jeden výchoďák. Volba padla dnešní zkrácenou trať u Kramolny, kterou pořádal Start Náchod.

A hned na začátek musím říct, že o těchto závodech budu mluvit jen pozitivně. Pohodové shromaždiště, slušný vesměs rovinatý les (s pár hodně zajímavými místy) a slunečné počasí s ideálními teplotami na podzimní proběhnutí.

Podzim na Kramolně

Protože jsem se v týdnu ani nedostal běhat a už jsem to tušil dopředu, záměrně jsem se přihlásil do H21C. A byla to dobrá volba, protože i tak mi těch 8,8 km dalo slušně zabrat.

Jen co se mi podařilo nacpat mapu do mapníku (jistota je jistota), vyrazil jsem rozumným tempem do úvodní hustníkové pasáže. V nohách jsem teda moc sil necítil, ale zas tak mi to nevadilo, šel jsem si to ostatně užít.

Závod pak probíhal celkem příjemně, chyby jsem vysekl jen na 4. a 16. kontrolu (a možná postupově na 3.). Hodně se mi líbila pasáž v rakosí a malých stromcích na 7.-9. kontrole. stejně jako část po průběhu diváckou kontrolou.

Trať H21C s mými postupy

Mezi 4. až 6. kontrolou mi celkem vadil trn v noze, ale říkal, jsem si, že kdybych si sundal botu, tak ho stejně nenajdu. Tak jsem počkal, až se přesune na nějaké méně citlivé místo. Pak už mi začaly trochu tuhnout nohy a nakonec jsem byl celkem rád, že jsem to celkem rozumně odběhl.

Moc pěkné, příjemné závody, jsem rád, že jsem vyrazil :)


Hrdina Vorel se vrací z trati, vítán nadšenými davy

Žádné komentáře: