pátek 6. září 2013

Závody jsou tady

Po několika týdnech tréninku jsou tu konečně podzimní závody. Připravil jsem se na ně nejsvědomitěji, co to šlo. A na soustředění minulý víkend ve Chvalči jsem měl z tréninku a mého běhu asi nejlepší pocity za celý letošní rok.

V týdnu jsem si dal ještě nějaké intervaly a dva okruhy sprintu v centru Hradce na tratích z JWOC Tour v rámci SCM tréninku. Po náročném víkendu jsem byl pořádně utahaný, ale na druhou stranu se teď nemá cenu totálně šetřit, vrchol sezóny je ještě nějaký ten týden vzdálen.

Je jasné, že do ideální formy mám pořád daleko, ale snad už to nebude taková katastrofa jako na jaře. Takže hlavně se soustředit na mapu, a nohy už snad prodají ten můj letní trénink.

Zítra začínám štafetami (slávistické béčko, poslední úsek) a sprintem - a už se na to opravdu těším, nejen protože to jsou moje nejoblíbenější disciplíny :)

Žádné komentáře: